search
close

יום כיף לעובדים בצפון

כשהעובדים מקבלים הודעה על כך שהם יוצאים באחד הימים הקרובים אל יום כיף בצפון, הם מאושרים שיש להם יום מחוץ למשרד וכך הם ינקו את הראש מכל המטלות של היום יום.

ספורט אתגרי בצפון

הצפון הוא המקום המתוייר ביותר בישראל ולכן יש בו אין ספור אפשרויות של טיולים קצרים וארוכים. צוותי ההפקה של צילי הפקות מציעים להנהלה כמה וכמה אופציות וזאת כדי ליצור התאמה מושלמת לחתך הגילאים של עובדי החברה.

אם רוב העובדים הם צעירים, אחד הדברים שאהובים עליהם הוא סוגים שונים של ספורט אתגרי. כמו לדוגמה תחרות ריצה, אומגה באחד היערות אשר מאפשרת גלישה מנקודה גבוהה יחסית לנקודה נמוכה יותר. אפשרות נוספת היא טיפוס על צוק או לחלופין ירידה מצוקים גבוהים באמצעות סנפלינג. זאת לאחר למידה של צורת הרתימה הבטיחותית באמצעות החבלים כדי למנוע נפילה.

רכיבה על אופני שטח היא אפשרות נפלאה עבור יום כיף לעובדים בצפון, בדרך זו אפשר לנסוע בשבילים יפהפיים ולהגיע למקומות קסומים שאי אפשר לראות בעת הנסיעה במכונית. כך עוצרים בנקודות תצפית כדי ליהנות מהנוף בצפון, כמו הכנרת, הר החרמון, השדות, ההרים ובעוד המון נקודות מרהיבות בכל מקום.

להגיע לקו הגבול

אחד המקומות היפים בישראל הוא ראש הנקרה, על גבול לבנון. העובדים ייהנו להגיע למקום באמצעות הרכבל, לטיל בנקרות היפהפיות ולהציץ מכל מקום כדי לראות את הים התיכון בשיא יופיו ואת ההתנפצות של הגלים על הסלעים. כולם נמצאים במרחק נגיעה מלבנון ולכן עורכים סיור מרתק בקרבת הגבול ונהנים מארוחת בוקר או צהרים במקום פסטורלי זה.

יום גיבוש לעובדים בצפון כולל ביקורים במקומות מסקרנים כמו מפעלים בגולן העוסקים במים מינרליים, בייצור של יינות או מבשלת בירה. בכל אחד מהסיורים, העובדים יבינו איך מתנהל קו הייצור ובדרך כלל זה שונה מכל מה שהם חשבו עד היום על המפעלים הללו.

קולינריה בצפון

הצוותים של צילי הפקות מתאמים עבור העובדים פעילות מהנה כמו סדנת בישול בצפון, אשר מתמקדת בבישול של מטעמים חלביים, או לחלופין בשריים, יש אפשרות גם לסדנת קינוחים מפתיעה. העובדים מקבלים באולם הסדנאות את כל חומרי הגלם הנדרשים ומבצעים צעד אחר צעד עד שהם מגיעים לתוצר המוגמר. כך הם גם יכולים ליהנות מהמטעמים שהם הכינו וגם יכינו זאת לבני ביתם באחד הימים הקרובים, כדי להראות להם את הכישרון הרב שלהם בעקבות ההתנסות בסדנה המקצועית.

משחקים חברתיים

העובדים נמצאים בכל יום שעות רבות זה עם זה אך עסוקים במטלות של מקום העבודה, לכן במסגרת הטיול הם יכולים ליהנות ממשחקים משותפים כמו פיינטבול שבו מתקיימת תחרות בין שתי קבוצות באמצעות רובי צבע. כל אחד מהם עושה את המיטב כדי להכניע את נציגי הקבוצה השנייה וכך לזכות בתחרות. כל זאת בתהליך המלא בצחוקים ובאווירה נפלאה.

המפיקים של צילי הפקות ישמחו להציע גם לכם מסלולים ייחודיים, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לקדם יחד את התהליך.