search
close

קייטרינג לבר מצווה

הילד הגיע למצוות ואנו רוצים לציין את המאורע המשמעותי הזה. את הבר מצווה חוגגים עם בני המשפחה והחברים באירוע שמח שלא ישכח.

היערכות עבור בר מצווה

לשמחת הבר מצווה ישנם כמה רבדים, הרובד הראשון הוא החלק הטקסי שנעשה בבית הכנסת ביום חול שני או חמישי ובשבת של אותו שבוע. החלק השני שהוא החגיגה עצמה יכול להיות באולם, בבית, בגינה, בבית הכנסת או בכל מקום שתבחרו. לרוב החגיגה תכלול דברי ברכה, הזדמנות לילדים (ולמבוגרים) לשחרר אנרגיה בריקודים וכמובן אוכל טוב.

לחברת נויה דוכני מזון לאירועים יש ניסיון רב באירועי קייטרינג לבר מצווה, עם נראות וטעם מהממים, דוכני מזון מגוונים, חומרי גלם מהטובים ביותר שיוצרים יחד חוויה בלתי נשכחת.

תכנון בר מצווה

בתכנון של בר מצווה יש הרבה נקודות וקצוות שאנו רוצים להתייחס אליהם כדי להבטיח את הצלחת האירוע. המגמה היא שיהיה זה אירוע מכובד עבור האורחים המבוגרים, אבל חשוב לזכור שזהו גם האירוע של הילד וצריך לתכנן זאת תוך התחשבות באופיו ורצונו וכדי שחבריו ובני גילו ייהנו גם ויזכרו את האירוע לטובה. חשוב לשתף את הילד בתכנון האירוע כי אם לא אנו עלולים להיתקל בחוסר שביעות רצון מצידו וחוסר שיתוף פעולה. הרי כל מטרתנו בהשקעה הגדולה שההורים עושים באירוע היא לשמח אותו ולחגוג את יום חגו והגעתו למצוות.

קייטרינג לבר מצווה

בתכנון קייטרינג לבר מצווה אנו רוצים לבחור מאכלים שיתאימו לכל קשת הגילאים שתגיע לאירוע, המטרה היא שכל אורח ימצא את המאכלים אותם הוא אוהב וייהנה מהאירוע על בטן מלאה ושמחה.

בשביל למלא את הצורך הזה חברת נויה דוכני מזון לאירועים מציעה שפע חסר תקדים של מאכלים מרחבי הגלובוס:

דוכן נודלס, דוכן בקונספט אסייתי, דוכן בוריק, דוכן פיש אנד צ׳יפס, דוכן דים סאם, דוכן דונאטס בורגר, דוכן שקשוקה, דוכן בשרים, דוכן סביצ׳ה ודגי ים, דוכן בורקס טורקי, דוכן טוסט נקניק, דוכן שווארמה, דוכן שניצל בחלה, דוכן עראיס, דוכן כריכוני ביס, מרקים, דוכני באן מסוגים שונים כולל המבורגר, דוכן סושי, דוכן פלאפל, דוכן המבורגר, דוכן בשרים על הפלאנצ׳ה, דוכן מקסיקני, דוכן קריספי סלמון, דוכן אסאדו, דוכן מעורב ירושלמי, וכן חטיפי אוכל מסתובבים בין האורחים, פריקסה יפני, טאבון לחמים שונים, סלטים, דוכן המזנון הייחודי שלנו ודוכני מזון בהרכבה עצמית.

אי אפשר כמובן בלי דוכני קינוחים כמו וואפל בלגי על מקל ועוד שלל מתוקים. בהתאם לעונה ישנם גם דוכן קוקטיילים קייצי ודוכן משקאות חורף, וגם משקאות חמים וארט קפה מקצועי.

דוכני מזון מאפשרים לאורחים שלכם ליהנות משלל מנות וטעמים באירוע אחד, ומאפשרים לכל אורח, בכל גיל ליהנות מהמאכלים אותם הוא אוהב. המנות הן קטנות ומאפשרות נישנוש תוך כדי מינגלינג גם ללא ישיבה מסודרת ליד שולחנות.

אנא השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולתכנן יחד אירוע מושלם לכל חגיגה.