search
close

השכרת ציוד לאירועים במרכז

מי שמתכנן לערוך אירוע בערים פתח תקווה, ראשון לציון, גבעתיים או ערים אחרות במרכז, מעוניין לבצע הליך של השכרת ציוד לאירועים במרכז במחסנים של ספק הממוקם בקרבת מקום וזאת כדי שתהיה ניידות מהירה ונוחה.

מה צריך לשכור עבור האירוע

ברוב המקרים כל מי שמעוניין לארגן אירוע לא יודע מהו ההיקף הנדרש של הציוד ולכן הדרך הנכונה ביותר היא לבדוק עם ספק מקצועי ובעל ניסיון רב כמו נויה השכרת ציוד לאירועים, מה נדרש. יחד הם עוברים על הרשימות של השכרת ציוד לאירועים במרכז ובהתאם לתוכן שאמור להיות באירוע הספציפי, יוצרים את ההתאמה האופטימלית.

ברשימה יש מוצרים רבים אך לא את כולם צריך בכל אירוע ומעבר לכך יש לתאם את הכמויות המדויקות לפי הכמות של האורחים שהוזמנו. כאשר יש תכנון להגשת מזון על דוכני מזון בכניסה, דואגים לכמות ספציפית של הדוכנים הללו על פי ההחלטה של חברת הקייטרינג שדואגת לסוגים השונים של המאכלים שיוגשו בכל אחד מדוכני המזון הללו. בסמוך אליהם יוצבו שולחנות קטנים וגבוהים, עם כיסאות בגובה מתאים, כך שהמוזמנים יוכלו לשבת בניחותא וליהנות מהמטעמים ומהשתייה בתחילת האירוע.

בנוסף לכך יוצבו פריטי ריהוט אלטרנטיבי כמו ספות, כורסאות נוחות, פופים, מחצלות צבעוניות ופריטים נוספים של מערכות הישיבה אלטרנטיביות שנכללות בקטגוריה של השכרת ציוד לאירועים במרכז.

לוגיסטיקה ביום האירוע

העברת כל הציוד למקום החגיגה ביום האירוע, היא אחריות גדולה ולכן הצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים מבצעים כמה פעולות בזו אחר זו. בשלב ראשון מכינים את כל הציוד הנדרש על פי ההזמנה שבוצעה מראש. לאחר מכן אנשי צוות אחרים בודקים שהכול הוכן ושלא חסר שום דבר מהרשימה. אם הכל תקין אפשר להעמיס את המשאית ולצאת לדרך. המטרה היא להגיע למיקום הנבחר ברמת גן, תל אביב, נס ציונה, או כל מיקום אחר במועד.

זאת כדי שיהיה מספיק זמן להרכיב את כל הציוד באופן מושלם וכאשר ראשוני האורחים יגיעו הם ייהנו מהמראה המרהיב של המקום המעוצב ויש בו שולחנות ערוכים עם מרכזי שולחן מפתיעים כמו אגרטל עם פרחים, פמוטים עם נרות וחפצי נוי אחרים. העובדה שתהיה במקום במה גדולה ועליה תוצב החופה היפהפייה מרגשת את כל המוזמנים והם כבר מחכים לטקס הקידושין היפהפה.

המומחים בתחום ארגון האירועים

חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום זה כדי לשכור כל ציוד נוסף שיש בו צורך. כך לדוגמה חשוב לשכור פטריות המפזרות חום לאירועים המתקיימים בחורף ולעומת זאת לשכור מאווררים ומצננים באירועים שמתקיימים בקיץ. הפריטים הללו יעשו הבדל תהומי ברמת שביעות הרצון של האורחים וכאשר יהיה להם נעים במקום זה, הם יישארו עד סוף האירוע ולא יקדימו לצאת, אם חם או קר להם.

במקום להילחץ מהאירוע הקרוב, הרבה יותר חשוב להתייעץ עם הצוותים המיומנים, להכין יחד רשימות וכך לצאת לדרך בראש שקט. מתאים לכם? בשביל זה אנחנו כאן לשירותכם.