search
close

טיול טרקטורונים כחוויה לבר מצווה

טיול טרקטורונים כחוויה לבר מצווה

בר המצווה זהו ציון דרך מרגש וטקס מעבר מילדות לבגרות. לכן הורים רבים מחפשים דרך מיוחדת לחגוג את האירוע החד הפעמי ולהפוך אותו לכמה שיותר בלתי נשכח.

אחת הדרכים היותר מיוחדות לחגוג בר מצווה בקרב בני המשפחה או החברים הקרובים, מלבד כמובן הדרך המסורתית, היא לתכנן אטרקציה מיוחדת שחתן בר המצווה בטוח יאהב והיא טיול טרקטורונים חווייתי.

שאלתם את חתן בר המצווה מה הוא באמת רוצה?

אנו בטוחים שחתן בר המצווה היה בוחר גם בפעילות אטרקטיבית כמו טיול טרקטורונים בנוסף למסעדה, הביקור בכותל או החגיגה באולם האירועים. רוב הנערים הצעירים אוהבים חוויות אקסטרים, הם מחפשים ריגושים ואוהבים כלים ממונעים מהיום שלמדו ללכת, לכן הפתעה כמו טיול טרקטורונים אתכם, ו/או עם החברים הטובים, היא ללא ספק מיוחדת.

מחפשים רעיון מקורי לחגיגת בר המצווה?

כל הנערים חוגגים באופן דומה, ואם אתם מחפשים רעיון קצת שונה אך לא פחות מהנה, תוכלו לקחת את הנער המתבגר שלכם לחוויה עמוסה באדרנלין, שתעצים אותו ותתרום המון להרגשה שלו ולביטחונו העצמי, ובעיקר תגרום לו לחוות את ארץ ישראל מנקודת מבט קצת אחרת. במקום לטוס לחול, אפשר ליהנות מחוויה ארצישראלית שתכלול גם את החברים הכי טובים ותציע לכולם חוויה אחרת, שונה מקצה לקצה ממה שהם מכירים.

מה כלול?

טיול טרקטורונים מציע למתגברים חווית אקסטרים יוצאת דופן, וזמן בחוץ הרחק מהמסכים. זו חוויה מדליקה וייחודית ואפשר לשלב בה גם ארוחה ופינוקים בלב הטבע, וכך להעצים את החוויה במידה רבה. אופי המסלול משתנה בהתאם לאזור שבו בחרתם, אפשר לצאת לטיולי טרקטורונים באזור הצפון, הדרום, המרכז וירושלים ולבחור במסלולים בדרגות קושי שונות.

אתם יכולים גם לשלב לינת שטח, בין אם בטבע ובין אם בצימרים ויחידות נופש, וכך לארגן טיול בר מצווה שכל כולו שם דגש על חתן בר המצווה והכיף שלו.

תוכלו גם לבחור בטיול עם כל המשפחה

טיול טרקטורונים זו חוויה מושלמת ואתם יכולים להזמין אחד כהפתעה לנער בר המצווה. אפשר לארגן בר מצווה בשישי עם לינה ואז לצאת לטיול משפחתי משותף בשבת. אבל זהו רק רעיון, כמובן שאתם חופשיים להיערך כרצונכם. במהלך הטיול אפשר לעשות עצירות בנופים מרשימים, לערוך ארוחה בשטח ואפילו להביא עוגה ולעצור לקפה ותה.

מה שמיוחד בטיולי טרקטורונים כחוויה לבר מצווה אלו הנופים המרהיבים ונקודות התצפית המהממות שילוו אתכם לכל אורך הטיול והאווירה המיוחדת ששורה על כל המשתתפים.

מוזמנים להתייעץ כדי לחשוב על רעיונות מיוחדים נוספים

יש לא מעט חברות שמוציאות טיולי טרקטורונים בכל הארץ, חלק מהטיולים אף יוצאים עם מדריך, כך שתוכלו לשלב הדרכה מיוחדת ולהפוך את הטיול לעוד יותר חוויתי מרק לחיצה על הגז. עצירות מרובות, פינוקים שמחכים לכם בדרך, לינת שטח מאורגנת, יש לא מעט רעיונות שיכולים להפוך את הטיול לעוד יותר חווייתי.

אם אתם רוצים רעיון מקורי או שילובים מעניינים שיעצימו את חוויית בר המצווה, אתם פשוט יכולים להתייעץ עם החברות השונות שמוציאות טיולי טרקטורונים ולשאול האם יש להן חבילות בר מצווה מיוחדות, או רעיונות נוספים שיוכלו לעזור לכם להפתיע את חתן בר המצווה במהלך הטיול.

עם שפע של ניסיון מקצועי וצוותים מנוסים, בטוח שלחברות השונות שמתמחות בטיולי טרקטורונים יהיו לא מעט רעיונות שאפשר ליישם, מה גם שתוכלו לשלב בין מפעילים שונים, כמו למשל מפעילים שיארגנו לכם פעילות חיצונית ומגבשת בשטח באחת העצירות שלכם. ככל שתהיו יצירתיים יותר,

כך החוויה שתיצרו עבור הנער המתבגר תהיה כמה שיותר ייחודית וכזו שיזכרו אותה לכל החיים בוודאות!