search
close

בר מצווה בכותל – כל הטיפים והעצות הטובות

בר המצווה מתקרבת בצעדי ענק, כבר בחרתם לחגוג את האירוע בכותל המערבי, נער בר המצווה כבר יודע לקרוא בתורה וגם הכין את הדרשה, נשארו לכם רק עוד מספר דברים טכניים לסגור, במאמר זה תוכלו למצוא הרבה טיפים ועצות טובות שיקלו עליכם להפיק בהצלחה את החגיגה.

כל מה שצריך לדעת על הצלם ועל הצילומים

אחרי שבחרתם צלם לאירוע חשוב להדריך אותו ולבקש ממנו לצלם את הרגעים הייחודים. לא כל צלם מכיר את הרגעים החשובים באמת בעת העלייה לתורה על יד הכותל המערבי ולכל משפחה יש את הרגעים החשובים לה במיוחד. לכן חשוב להדגיש בפני הצלם את הרגעים והאירועים שאתם רוצים להנציח. באופן כללי כדאי לצלם את התהלוכה עד לרחבת הכותל המערבי, את העלייה לתורה, את טקס זריקת הסוכריות ועוד. חשוב גם להכיר לצלם את האנשים החשובים שאותם צריך לצלם, את הסבא והסבתא, את הדודים, את החברים הטובים ועוד.

לפני שאתם בוחרים צלם כדאי לעשות סקר שווקים ולהשוות מחירים. מחיר צילום בר המצווה נקבע לפי מספר קריטריונים, מספר המצלמות, מספר הצלמים, משך האירוע, ותוספות מיוחדות כמו אלבום מעוצב ועוד.

אם אתם רוצים לעשות תמונות משפחתיותכדאי להצטלם לפני תחילת הטקס. לפני הטקס אף אחד עדיין לא עייף, כולם נראים טוב והתמונות ינציחו אתכם בדרך הטובה והיפה ביותר.

כל מה שכדאי לדעת על הסעה לבר מצווה

כאשר אתם חותמים עם חברת הסעותאל תתעלמו מהפרטים הקטנים. חשוב לכתוב בבירור את שעת ההתחלה, לפרט את כל תחנות האיסוף, את מקום החניה של האוטובוס בירושלים ואת התוספות השונות.

אם יש לכם מעט אורחים, כדאי לשכור מיניבוס כדי לחסוך בעלויות.

חשוב לוודא כי כל האוטובוסים במצב מכאני תקין ולברר מה יקרה אם תקרה תקלה לאחד האוטובוסים בדרך. חשוב להזמין אוטובוסים ממוזגים בקיץ או מחוממים בחורף ורצוי רכבים עם טלוויזיה או עם וי.או. די.

הכינו רשימה של בקשות מיוחדות כמו שירים שאתם אוהבים, סרטים שאתם רוצים להקרין בדרך ועוד ולתת אותה לנהג לפני הנסיעה.

כדאי למנות איש קשר שיהיה אחראי על הקשר בין האורחים לבין הנהג. איש הקשר ידע מהן תחנות האיסוף, כמה אורחים ממתינים בכל תחנה ויטפל בכל בעיה העלולה להתעורר מהלך היום.

כל מה שכדאי לדעת על הקייטרינג

ההצלחה של בר המצווה תהיה מושלמת רק אם האוכל יהיה טרי וטעים.

התאימו את התפריט ואת צורת ההגשה לאופי האורחים. אורחים מבוגרים אוהבים תפריט בשרי והגשה אישית ואילו הצעירים מעדיפים מאכלי חלב המוגשים במזנונים.

חשוב לבדוק האם הקייטרינג כשר ומהי דרגת הכשרות. את דרגת הכשרות של הקייטרינג יש להתאים לדרישות המשפחה והאורחים.