search
close

איך לארגן בר מצווה?

בר מצווה הוא אירוע מיוחד ומרגש שנחגג כיום בכל בית בישראל ונועד לציין את המעבר של בנכם מילדות לבגרות. גיל המצוות מסמל את בגרותו של הילד ואת השינוי שחל בה ובאישיותו. כעת חלות עליו חובות של אדם מבוגר לכל דבר ועניין ואין דבר יותר משמח מאשר לחגוג זאת יחד עם כל המשפחה וכל החברים הקרובים שלה.

בשונה מאירועי בר מצווה בעבר, כיום אירועים אלה הם חגיגה לכל דבר והפקה עם מלוא ההשקעה ותשומת הלב. חתן השמחה רוצה אירוע שמח ויוקרתי וגם אתם כהורים מעוניינים לארגן לבנכם אירוע בלתי נשכח. הבאנו לכם את מיטב הטיפים איך לארגן בר מצווה מיוחדת ובלתי נשכחת.

בר מצווה מקוריתמקוריות היא למעשה שם המשחק. אירועים בכלל ואירועי בר מצווה בפרט יכולים לחזור על עצמם ולהראות מאוד דומים זה לזה, דבר שיגרום לשעמום מצד האורחים. אירוע מקורי יעורר עניין מצד האורחים ולא יתן להם להישאר אדישים, מה שיגרום לכל החגיגה להראות שמחה ומהנה הרבה יותר. בר מצווה מקורית יכולה להתבטא הכניסה לא שגרתית של חתן השמחה למועדון בר המצווה, בהפעלות מקוריות ומיוחדות, בקונספט מסוים כל האירוע יהיה מעוצב בהתאם אליו או כל רעיון אחר שיהפוך את בר המצווה של בנכם למקורי וייחד מאירועים אחרים.

אטרקציותאטרקציות הן דבר חובה בכל אירוע בר מצווה. הן מכנסיות עניין רב לרחבה, אפשר לשלב אותן כמעט בכל שלב במהלך החגיגה ואין אף אורח שישאר אדיש אליהן, כולן יקחו בהן חלק והן יוסיפו נפח, צבעוניות ושמחה רבה לכל אורך האירוע. קיימות כיום אין ספור אטרקציות לבר מצווה, ביניהן רובוט לד, פול מון, בובות ענק, בלונים ועוד. מומלץ לבחור שתי אטרקציות או יותר ולשלב אותן לכל אורך האירוע.

בר מצווה בשילוב מבוגריםמלבד זה שאירוע בר מצווה שם את בתכם הקטנה במרכז העניינים, דבר נוסף שמייחד אותו זה שיש בו כמות גדולה של ילדים. החברים והחברות של הילדה יכולים להגיע למחצית מהאורחים ומבחינתה, הם האורחים החשובים ביותר של הערב. בר מצווה בשילוב מבוגרים עם רחבה נפרדת ומוסיקה מתאימה, אוכל למבוגרים וקייטרינג עם אוכל מהיר לילדים וגם הפעלות לילדים שיעסיקו אותם יגרמו גם לאורחים המבוגרים וגם לילדים למצוא את מקומום באירוע ולהנות מבלי להפריע זה לזה.

אירוע בר מצווה במועדון הג׳ורדן זאת חגיגה של פעם בחיים. אתם רוצים להעניק לבנכם את הטוב ביותר ולעשות לה את האירוע הטוב ביותר שיש וזה בהחלט אפשרי. תכננו את הדברים מראש, תגדירו לכם תקציב מסודר, תתייעצו איתה על דברים שהיא רוצה באירוע ואוהבת, כי אירוע בטעם אישי הוא אירוע מיוחד ואירוע מיוחד יגרום לכולם להנות והכי חשובתהיו מקוריים. זאת ההזדמנות שלכם להיות יצירתיים ולהגשים לבתכם את החלום לערב אחד בחגיגה מיוחדת, מקורית, צבעונית ובלתי נשכחת לה, לכם ולכל אחד ואחת מן האורחים.